niedziela, 25 lutego 2018

8 pomysłów na kanapki w wersji słodkiej

Jeśli myślicie, że kanapka to tylko kawał chleba z szynką i serem, czas zmienić nastawienie. Dzisiaj mam dla Was kilka propozycji na kanapki w wersji słodkiej. Jesteście gotowi?























Taką inspirację kanapkową przywieźliśmy ze słonecznej Portugalii. Jedliśmy ją przechadzając się ulicami Porto i została z nami. Jest po prostu doskonała!






















W dzieciństwie do szkoły dostawałam standard kanapkowy. Czyli chleb z szynką i serem. Do tego babcia dorzucała jabłko. Wiem, że to może brzmieć dziwnie, ale lubiłam zagryzać kanapkę jabłkiem. Po latach zrobiłam swoją wersję. Zrezygnowałam z szynki i myślę, że wyszło naprawdę świetnie. 






















Tą kanapką zawsze rozpoczynam sezon truskawkowy. Jest absolutnie nieziemska! 























Szybka, prosta i smaczna kombinacja. Jeśli lubicie sery pleśniowe, to opcja dla Was.






















Zrobiłam ta kanapkę kiedy nie miałam weny na to, co przygotować sobie na śniadanie. Zasmakowała nie tylko mnie, ale i mojemu synowi, który kocha borówki nad życie.





















Karmelizowana, słodka marchewka świetnie łączy się z lekko słoną bryndzą. Połączenie nietypowe, ale na pewno warte wypróbowania. 





















Po tym jak wpakowałam truskawkę na kanapkę, postanowiłam pokombinować jeszcze trochę. Figa tez świetnie się sprawdzi na kanapce. 





















To kanapka to kolejny efekt naszych podróży. Podobną, bo z dżemem kaktusowym, zjedliśmy na Fuerteventurze i muszę przyznać, że przepadłam. 


Smacznego!
Kanapkownia

2 komentarze: