poniedziałek, 12 lutego 2018

Kanapka z kozim serem, rukolą i dżemem z czarnej porzeczki

Muszę się wytłumaczyć. Ostatnio byłam tu dość rzadko.. Przyznaję się bez bicia, ale mam powód. Trochę znów bujaliśmy się po świecie. I po raz kolejny "bujaliśmy" należy traktować dosłownie. Parę lat temu, kiedy było jeszcze w miarę spokojnie w tamtych rejonach, wybraliśmy się na rejs po Nilu. Absolutnie się wtedy zakochałam w takiej formie wakacjowania. Lubię ten statkowy czar. A kiedy rok temu wybraliśmy się w rejs po Karaibach, stwierdzam, że rejsy to coś absolutnie odjazdowego. W tym roku postanowiliśmy odwiedzić Wyspy Kanaryjskie. Mimo, że nigdy nie miałam wielkiego parcia na tamte rejony. Odwiedziliśmy Teneryfę, Gran Canarię, Fuertę, La Palmę, Lanzarotte i przy okazji kolejny raz wpadliśmy do Agadiru. Cóż mogę napisać. Po pierwsze przytyłam jakieś 4 kg- obżerałam się niemiłosiernie, po drugie Kanary mają naprawdę wiele do zaoferowania. Każda z wysp jest inna, ma swój klimat. Jest co robić, i jest co zwiedzać. Jeśli zastanawiacie się jaki wybrać kierunek wakacji, to nie zastanawiajcie się dłużej tylko pakujcie walizkę i ruszajcie w drogę. Wulkaniczny charakter wysp na pewno przypadnie Wam do gustu. 
Wracając do tego, że przytyłam 4 kg... Naprawdę nie dało się inaczej. Obżerałam się właściwie głównie rybami i owocami, ale jednak. Będąc na Fuercie skusiliśmy się na taki właśnie "tapasik". Po powrocie do domu, mając w pamięci te wszystkie cudowne miejsca, przygotowaliśmy taką samą kanapkę. Pycha!






















Składniki:
(na jedną kanapkę)
1 ciabatta
duża garść rukoli
twardy ser kozi
dżem - u mnie z czarnej porzeczki
oliwa

Wykonywanie:
Ciabattę przekrój na pół i skrop odrobiną oliwy. Rukolę umyj, osusz i rozłóż na kanapkach, ser pokrój w plastry i także ułóż na rukoli. Dodaj dżem, skrop oliwą. Jeśli masz ochotę, lampka białego, dobrego wina nie zaszkodzi.

Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz