czwartek, 26 października 2017

Kanapka z łososiem, groszkiem i grana padano

Wiem, że gonienie śniadania po talerzu, nie zawsze jest dobrym pomysłem. Z drugiej strony.. taka mała gonitwa od rana? Czy ja wiem? To może być naprawdę zabawne! Choć pewnie nie wszyscy byliby zachwyceni. Zwłaszcza Ci, którzy nie lubią groszku. Jednak myślę, że każdy powinien go wypróbować w tej wersji. Kanapka jest świetna do tego stopnia, że jestem gotowa gonić ten groszek. Naprawdę!  Myślę, że duży wpływ na  to, że to wszystko jest tak pyszne ma fakt, że użyłam łososia pacyficznego. Dobre składniki to gwarancja tego, że całe danie będzie smaczne. Takie kanapki mogę jeść codziennie. Fajnym pomysłem byłoby jajko sadzone lub w koszulce. Więc jeśli macie czas- do roboty!




















Składniki (na 2 kromki chleba):
hummus- można pominąć
2 kromki chleba
wędzony łosoś pacyficzny
pół szklanki zielonego groszku- mrożony należy rozmrozić i ugotować
łyżka startego grana padano
pieprz
sól

Wykonywanie:
Z chleba zrób tosty i posmaruj je hummusem jeśli używasz. Groszek wymieszaj z serem, przypraw solą i pieprzem. Na chlebie ułóż plastry łososia i groszek. Jeśli masz czas i ochotę jajko sadzone na pewno nie zaszkodzi.

Smacznego!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz