piątek, 10 lipca 2015

Placki z mąki owsianej

Powinnam się pakować. Powinnam przynajmniej wiedzieć co chcę zabrać na wakacje. Tymczasem walizka nadal jest w szafie... A ja nawet nie myślę o pakowaniu. Mam czas. Dziś zajęłam się robieniem dżemów. Truskawkowe, porzeczkowe i malinowe (yey!).  Mój syn je uwielbia. I w sumie ja też. Nie ma nic lepszego niż otwarty słoiczek truskawek w środku zimy.. Zwykle jemy je z plackami. Co raczej nie powinno dziwić. Dzisiejsze placuszki zrobiłam z mąki owsianej. Czyli zdrowo i nietypowo. Możecie także pokombinować z mlekiem roślinnym. Ja postawiłam na migdałowe ale zwykłe też będzie ok. Są na prawdę bardzo ciekawe w smaku:)





















Składniki:
1 szklanka mąki owsianej
3/4 szklanki mleka 
1 jajko
szczypta soli
cukier wg gustu- ok łyżki (użyłam koksowego ale zwykły biały lub trzcinowy też się sprawdzi)
łyżka wiórków kokosowych

dodatki: dżemy, świeże owoce, jogurt itp.

Wykonanie:
Wszystkie składniki wymieszaj w misce. Pozostaw na 5 minut. Smaż placki partiami. Ja smażę je na patelni do naleśników więc nie używam oleju. Podawaj z dodatkami. 

Smacznego!


2 komentarze:

  1. Mmmm.. Już wiem co zrobię jutro na śniadanie! :) Pychotka ! :)

    OdpowiedzUsuń