czwartek, 2 listopada 2017

Sałatka ze szpinaku, halloumi, szynki szwarcwaldzkiej i granatów

Kiedy ostatnio zaniosłam do pracy sałatkę z gruszką, rukolą i fetą moja koleżanka przynosiła swoją wersję jeszcze przez kilka dni. To spowodowało, że zachciało mi się znowu kombinować. Patrząc za okno, tęsknię za latem i chcę je zdecydowanie przewołać. I przygotowuję kolejne szalone sałatki. Tym razem wybrałam szpinak, ser halloumi, szynkę szwarcwaldzką i granat. Jest bombowo:) Całość polałam olejem sezamowym, i żeby było jeszcze bardziej wystrzałowo, syropem z granatów. Muszę przyznać, że uwielbiam takie połączenia. 





















Składniki:
dwie garście szpinaku
kilka plastrów szynki szwarcwaldzkiej
3-4 plastry sera halloumi
granat
sól
pieprz
syrop z granatów- opcjonalnie
olej sezamowy- lub inna ulubiona oliwa

Wykonywanie:
Szpinak przełóż do miski w której będziesz podawać sałatkę. Szynkę porwij w palcach na mniejsze kawałki i rozłóż na szpinaku. Ser usmaż na suchej patelni z obu stron. Powinien lekko się przypiec. Rozłóż go na sałatce. Posyp pestkami granatu, skrop olejem sezamowym i syropem z granatów jeśli używasz. 

Smacznego!

2 komentarze:

  1. Naprawdę wybitny i unikalny przepis. Mam nadzieję, że uda mi się taki zrobić w tym tygodniu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje:) Mam nadzieję, że będzie Ci smakowała. Pozdrawiam!

      Usuń