środa, 18 czerwca 2014

Pesto z rukoli z serkiem śmietankowym

Jestem absolutną pestomaniaczką. Pisałam nie raz. I zastanawiam się czy to już nie jest uzależnienie i czy nie powinnam tego leczyć. Bo jestem w stanie sobie wyobrazić że można dodać pesto naprawdę do wszystkiego. I ciągle zastanawiam się z czym jeszcze mogłabym je zjeść. Robiłam już kanapkę z pesto i bryndzą (tu) ale muszę przyznać, że ta pasta bije ją na głowę. Pewnie dlatego, że rukola aktualnie jest dość ostra i wyrazista. I w połączeniu z delikatnym serkiem naprawdę daje niesamowity efekt:) Mój m. niemal musiał wyrywać mi kanapki bo chyba gdyby tego nie zrobił to bym się z nim sama z własnej woli nie podzieliła. I nie miałabym z tego powodu żadnego wyrzutu sumienia...




















Składniki:
Pesto:
100 g rukoli
3 ząbki czosnku
oliwa (użyłam oleju z orzechów arachidowych)
sól
pieprz
2 łyżki orzechów nerkowca
130 g serka naturalnego (użyłam serka śmietankowego łaciaty)
tosty

Wykonanie:
Rukolę, czosnek, orzechy, oliwę, sól i pieprz zmiksuj. Jeśli masa nie będzie chciała łatwo się zmiksować dolej więcej oliwy. Pesto przełóż do miseczki i wymieszaj z serkiem. Ewentualnie przypraw solą i pieprzem według gustu. Najlepiej smakuje na jeszcze lekko ciepłych tostach.

Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz