sobota, 1 marca 2014

Tosty z bryndzą i pesto z rukoli

Ta kanapka powstała zupełnie przypadkiem jakiś czas temu. Zostało mi trochę pesto (zwykle robię pesto z rukoli wg tego przepisu) a w związku z tym, że mam lekką obsesję na jego punkcie i dodaję je do wszystkiego, postanowiłam wypróbować je na kanapce:) Gdy robiłam ją po raz pierwszy użyłam bryndzy i tą wersję lubię najbardziej ale dzisiaj dodałam zwykłego białego sera wymieszanego ze śmietaną. I tez moim zdaniem też było ok. Szybko i zupełnie nieskomplikowanie. Inne pomysły na to jak wykorzystać pesto znajdziecie tu i tu.





















Składniki (wg gustu):
4 łyżki pesto z rukoli  (bazylii lub pietruszki)
2 łyżki sera (bryndzy lub twarogu ze śmietaną przyprawionego solą i pieprzem)
4 kromki chleba (u mnie gryczany)

Wykonanie:
Z chleba zrób tosty. Na każdym rozsmaruj łyżkę pesto i trochę sera. Możesz polać odrobiną oliwy. I gotowe:)

Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz