poniedziałek, 11 maja 2015

Grillowane cukinie w ziołowej marynacie

Sezon grillowy rozpoczęty? U nas rozpoczęty z hukiem bo imprezą urodzinową mojej bliskiej koleżanki.  Z hukiem bo 30- tkę obchodzi się tylko raz. Dużo pysznego jedzenia. Dużo grillowanego jedzenia. Ale ja zaczęłam już w domu. Grillowałam cukinie. Żółta i zieloną tak dla koloru i urozmaicenia. Przygotowaną w ten sposób cukinie można zjeść samodzielnie lub dodać ją do sałatki. Pysznaaaa.....




















Składniki:
1 zielona cukinia
1 żółta cukinia

marynata:
pół szklanki oliwy
sól
pieprz
5 dużych ząbków czosnku
łyżka octu winnego z czerwonego wina
łyżeczka suszonego tymianku
łyżeczka suszonego rozmarynu

Wykonanie:
Składniki marynaty wymieszaj ze sobą. Cukinie pokrój w plastry i wrzuć do dużej miski. Zalej marynatą, dobrze wymieszaj i pozostaw na co najmniej 2 godziny w temp. pokojowej. Moje cukinie marynowały się ok 5 godzin. Grilluj cukinie z obu stron przez ok 3-4 minuty. Tak aby cukinia pozostała lekko twarda i nie rozpadała się.

Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz