wtorek, 19 maja 2015

Makaron ze szparagami i parmezanem

Ostatnio przypomniała mi się sytuacja kiedy swój pierwszy obiad wyrzuciłam do kosza. Był to jeden z przepisów Nigelli i dziś mocno dziwię się jak i dlaczego udało mi się go tak zepsuć. Wtedy pomyślałam, że gotowanie to na pewno nie będzie "moja bajka". Ale życie bywa przewrotne.. Nie poddałam się, zaczęłam eksperymentować, szukać swoich smaków, podróżować... I nagle nie moja bajka stała się moją. I choć wpadłam trochę w wariację na temat i eksperymentuję to nadal chętne wracam do przepisów prostych ale smacznych. Kilka składników i gotowe. I oto jest:) Prosto, szybko i smacznie. I ze szparagami które ostatnio pożeramy na potęgę.




















Składniki:
ok 100 g makaronu spaghetti na osobę
500 g szparagów
łyżeczka masła
parmezan
1 ząbek czosnku
sól
pieprz
oliwa truflowa

Wykonanie:
Makaron ugotuj al dente w osolonej wodzie. Szparagi ugotuj na parze (możesz je zgrillować lub ugotować normalnie). Gdy będą miękkie ale nadal jędrne przełóż je do naczynia w którym się zmieszczą i dodaj masło i poczekaj aż się rozpuści. Oprósz solą i pieprzem. Ugotowany makaron odcedź i wrzuć ponownie do garnka w którym się gotował. Dodaj drobno posiekany czosnek. Przypraw do smaku. Skrop oliwą truflową i posyp startym parmezanem. Podawaj do razu po przygotowaniu. 

Smacznego!
Szparagowe<3Love

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz