poniedziałek, 5 października 2015

Placki kakaowe z cukinią

Tak, tak.. kiedyś przestanę smażyć naleśniki. Kiedyś uwolnię się od szaleńczej wręcz manii robienia placków. Kiedyś. Ale nie dziś. Dziś smażę, jem i kombinuję. Zainspirowałam się ciastem z cukinii który robiłam jakiś czas temu. I jak dla mnie naleśniki można zrobić ze wszystkiego. Poza tym znowu przeszmuglowałam trochę warzyw mojemu synowi:) Szybkie i smaczne. Bardzo kakaowe i przepyszne.





















Składniki:
1 szklanka mąki pszennej
1 szklanka mleka
1 szklanka startej cukinii (na drobnych oczkach)
1 jajko
łyżeczka proszku do pieczenia
2 łyżeczki cukru (użyłam trzcinowego)
1 łyżka ciemnego kakao

Składniki:
Wszystkie składniki wymieszaj w misce. Smaż naleśniki partiami. Ja smażę je używając maszyny do naleśników i nie używam już oleju.

Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz