środa, 22 lutego 2017

4 pomysły na wypieki na Tłusty Czwartek

Gotowi na Tłusty Czwartek? Ja totalnie o nim zapomniałam.. Niewyobrażalne, prawda? Jak można zapomnieć o najsłodszym święcie w całym roku. Udało mi się to niestety.. A muszę przyznać, że uwielbiam pączki. Co prawda nie jem ich zbyt często, ale w Tłusty Czwartek nie mam w planach niczego sobie odmawiać:) Mam dla Was 4 propozycje na szybkie słodkości ten dzień i mam nadzieję, że Wam się spodobają. Ja skorzystam z nich na pewno:) Nooo i pamiętajcie, że tłusto-czwartkowe pączki nie idą "w boczki":D A przynajmniej bardzo w to wierzę..


1. Buñuelos





















To moje uzależnienie i coś co naprawdę szczerze uwielbiam! Kilka lat temu wyszperałam ten przepis u Nigelli Lawson późną nocą, i od tamtej pory jest jednym z przepisów, które robię bardzo często. Zwłaszcza wtedy kiedy nie mam zbyt wiele czasu, ale chęć na coś słodkiego jest ogromna:)



2. Donaty




















Pyszne, domowe, ociekające lukrem lub czekoladą donaty. Uwaga! Uzależniają!


3. Oponki serowe




















Szybkie, smaczne i puszyste. Najbardziej czasochłonne z dzisiejszych przepisów, ale to nie powód, żeby ich nie zrobić. Jeden z ulubionych wypieków moich znajomych.


4. Całuski z ricotty




















Kolejny szybki i smaczny przepis. Jeśli macie ricottę i 10 minut czasu to przepis dla Was. Ultra szybki i naprawdę ciekawy. Idealny kiedy niespodziewani goście pukają do drzwi.


Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz