środa, 6 września 2017

Koktajl z lnem, pastą z orzechów i karobem

Moja historia z koktajlami toczy się od jakiegoś czasu. Pisałam już o nich wielokrotnie. Ciągle jednak mieszam, kombinuję, testuję nowe pomysły. Wróciłam do pracy, więc wróciły koktajle! Ten jest wyjątkowo smaczny i zdrowy. Dorzuciłam do niego melasę z karobu i pastę z orzechów laskowych i muszę przyznać, że to połączenie bardzo mi zasmakowało. Na zdrowie!

Po więcej inspiracji zapraszam tu 10 ulubionych koktajli




























Składniki:
łyżka nasion lnu- niezmielone
łyżka pasty z orzechów laskowych- lub np. masła orzechowego lub innego dobrej jakości
mleko- u mnie migdałowe
łyżka melasy z karobu

Wykonywanie:
Wszystkie składniki umieść z blenderze i zmiksuj. Wypij od razu po przygotowaniu. 

Smacznego!

2 komentarze: