czwartek, 15 grudnia 2016

Czekoladowe masło migdałowe

Czy są tu jacyś fani masła orzechowego? Jeśli tak, to koniecznie spróbujcie masła migdałowego. To moja wielka miłość. A gdyby ktoś zapytał mnie o kreatywne wykorzystanie tego masło, to najczęściej.... kreatywnie wyjadam je łyżeczką. Później, co prawda jest ciekawiej. używam go do naleśników, placków, słodkich omletów, na kanapki czy do owsianki, sprawdzi się jako alternatywa dla masła np. w ciastach czy muffinach. Ale bezsprzecznie muszę przyznać się do tego, że najbardziej lubię wyjadać je łyżeczką...bez zbędnych ceregieli...
Ja przygotowałam masło migdałowe z dodatkiem kakao. Dodałam także szczyptę soli i odrobinę syropu z agawy- ale te dodatki spokojnie możecie pominąć i zmiksować tylko migdały.





















Składniki:
500 g migdałów
łyżeczka gorzkiego kakao
szczypta soli
łyżeczka syropu z agawy (lub innego słodzidła)

Wykonywanie:
Trzeba uzbroić się w cierpliwość:) Miksuj migdały aż powstanie masa przypominająca masło. Gdy masa będzie gotowa dodaj szczyptę soli i syrop z agawy. Zmiksuj ponownie przez chwilę. Przechowuj w lodówce do tygodnia.

Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz