niedziela, 18 grudnia 2016

9 pomysłów na śledzie na święta

Czy u Was panuje już świąteczna atmosfera? U nas, choinka stoi na swoim miejscu, więc my zdecydowanie jesteśmy przygotowani na święta! Pozostało nam jeszcze przygotowanie potraw wigilijnych. Jeśli lubicie śledzie, to mam dla Was kilka pomysłów. Myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie:) 


1. Śledzie na rauszu





















To zdecydowanie mój faworyt. I wcale nie dlatego, że są z dodatkiem alkoholu:) Są naprawdę świetne! Nietypowe i naprawdę smaczne.

2. Sałatka śledziowa






















To podstawowa wersja sałatki śledziowej. Pasuje nie tylko na świąteczny stół. Przygotowałam je w zeszłym roku na Wigilię ze znajomymi, i zniknęły zanim zdążyłam postawić na stół inne potrawy:)

3. Sałatka śledziowa z ananasem






















Tym razem.. śledzie z ananasem, więc jest nieco egzotycznie, trochę słodko, ale cały czas smacznie. Dla fanów nietypowym połączeń, będą bardzo ciekawą propozycją.

4. Sałatka z suszonymi śliwkami i orzechami






















Bardzo prosty i smaczny pomysł na śledzie. Trochę chrupania zapewniają orzechy, a śliwki nadają niesamowity aromat.

5. Śledziowa sałatka warstwowa




















To ulubiona sałatka śledziowa mojego męża. Łatwa do przygotowania i naprawdę smaczna.

6. Śledzie z karmelizowaną czerwoną cebulą





















To kolejny mój ulubiony pomysł na śledzie. Uwielbiam karmelizowaną cebulę, a w połączeniu ze śledziami jest genialna.

7. Śledzie z żurawiną





















Wiem, że niektórym może się wydawać, że to się nie uda.. tymczasem żurawina i śledzie to zgrany duet. Pod warunkiem, że lubicie śledzie w wersji słodkiej.

8. Śledzie w porach z oregano






















Szybka, lekka sałatka śledziowa. Zrezygnowałam ze śmietany i to było zdecydowanie dobrym pomysłem.


Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz