czwartek, 24 marca 2016

Omlet z piekarnika z karmelizowanym porem i łososiem

Kiedy już naprawdę mam śnadaniowego lenia, przygotowuję omlet z piekarnika. Mieszam składniki i wstawiam do piekarnika. Czasem jeśli mam szczęście mogę wrócić na 15 minut do łóżka, ale zwykle nie mam tyle szczęścia- niestety. Tak czy inaczej nie muszę stać w kuchni:) Do omletu możecie wrzucić wszystkie zalegające produkty. Ja wykorzystałam karmelizowany por, ale cebula też będzie okej. Do tego łosoś i proszę.. pyszne śniadanie przygotowane niewielkim nakładem sił.

A jeśli macie ochotę na słodką wersję to proszę:





















Składniki:
5 jajek
2 łyżki karmelizowanej cebuli (niekoniecznie czerwonej) lub karmelizowanego pora z tego przepisu
kawałek łososia wędzonego
szczypta soli
pieprz
chili
masło

Wykonanie:
Rozgrzej piekarnik do temp. 180 stopni.Jajka rozbij do miseczki, przypraw solą, pieprzem i chili- wymieszaj. Dodaj karmelizowany por i znowu wymieszaj. Formę do zapiekania posmaruj masłem. Wlej masę jajeczną i wrzuć kawałki łososia. Gdy piekarnik będzie rozgrzany wstaw formę do piekarnika i piecz ok 15 minut aż jajka się zetną.

Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz