wtorek, 22 marca 2016

Szybka zupa pieczarkowa z serem roquefort

Wczoraj wieczorem naszła mnie ogromna ochota na zupę. Najlepiej na taką przy której nie muszę zbyt wiele robić. Zrobiłam więc zupę pieczarkową. Dodałam do niej roquefort, ponieważ lubię go najbardziej ze wszystkich intensywnych serów. Ale jeśli macie inne swoje ulubione, śmiało można eksperymentować. Zupa miała być tylko dla mnie.. ale kiedy M. spróbował już nie oddał mi talerza.  Zupa jest aromatyczna, dość gęsta i super prosta. Grzanki pasują do niej idealnie. 




















Składniki:
1 l bulionu
500 g pieczarek
ser roquefort- ilość wg gustu
sól
pieprz
pół szklanki śmietany kremówki
masło
grzanki

Wykonanie:
Pieczarki obierz i pokrój w plastry. Podsmaż na maśle aż zmiękną. Bulion zagotuj i wrzuć do niego pieczarki. Gotuj minutę i zmiksuj zupę. Do miseczki wlej kremówkę i dodaj do niej ser. Wymieszaj dokładnie żeby nie było grudek. Wlej śmietanę i ser do zupy. Wymieszaj i gotuj kilka minut. Przypraw solą i pieprzem. Podawaj z grzankami.

Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz