czwartek, 3 marca 2016

Spaghetti z cukinią i suszonymi pomidorami

Ostatnio mam mnóstwo energii, którą pożytkuję na zabawy z synem. Całe godziny spędzamy na układaniu puzzli, graniu, czytaniu, lepieniu- ciastolina wróciła do łask, i rysowaniu. Na dobre pożegnałam się także z kolejnym garnkiem, który Piotrek przystosował sobie do zabawy ciastoliną. Oczywiście był niezbędny. Przypomniało mi się, że ja między innymi, wylałam na dywan mojej babci niebieski atrament więc zrezygnowałam z walki o garnek. Wiem, że mogło być gorzej... Zabawa zabawą ale obiad być musi. No i jest. Prosty, szybki ale za to bardzo smaczny.





















Składniki:
ok 100 g makaronu spaghetti na osobę
1 duża cukinia
1 ząbek czosnku- drobno pokrojony
kilka suszonych pomidorów
ser pecorino
sól
pieprz
olej do smażenia- użyłam oleju z pestek winogron

Wykonanie:
Makaron ugotuj w osolonej wodzie al dente. Cukinię pokrój w cienkie plastry- użyłam obieraczki do warzyw. Pomidory pokrój na kawałki. Na oleju podsmaż przez minutę czosnek, następnie dodaj pomidory i całość wymieszaj. Wrzuć cukinię i smaż ja tylko chwilę żeby lekko zmiękła ale nie rozpadła się tylko pozostała jędrna i chrupiąca. Przypraw solą i pieprzem. Wymieszaj z makaronem i posyp serem. Podawaj od razu po przygotowaniu.

Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz