niedziela, 23 lipca 2017

Pudding z chia i mango/ papają

Jeśli ktoś zapytałby mnie, czego brakowało mi podczas wakacji, to bez wahania powiedziałabym, że puddingu chia z mango lub/i papai. Jem go tak często, że chyba trochę się od tego uzależniłam. Wiem, że to połączenie znają już wszyscy i jest oklepane, ale jest tak pyszne, że warto o nim wspomnieć. A poza tym robi się je naprawę szybko i właściwie bez większego naszego udziału. Czy może być coś lepszego?


























Składniki:
3 łyżki nasion chia
ok 350 ml mleka- u mnie migdałowe
1 mango (kawałek papai)
wiórki kokosowe- ok łyżeczki

Wykonywanie: 
Nasiona zalej mlekiem i odstaw. Przez pierwsze 30 minut mieszaj je często, żeby nie zrobiły się "kluchy". Przelej do słoiczka lub miski i wstaw do lodówki na noc. Rano obierz mango (lub papaję) i pokrój je w kawałki. Możesz je także zmiksować. Nie dodawałam cukru ani żadnego syropu ale jeśli uważasz, że to konieczne, dodaj bez wahania. Możesz użyć syropu klonowego, syropy z agawy lub daktylowego. Miód też się sprawdzi. Wsyp wiórki kokosowe i wymieszaj.

Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz