czwartek, 2 stycznia 2014

Sałatka szopska

Jedna z moich ulubionych sałatek. Zjadałam ją codziennie przed każdym obiadem, podczas pobytu w Bułgarii. Tam podawana jest jako starter. Użyłam bułgarskiego sera ale wiem, że jest drogi dlatego dobrą alternatywą może być ser feta. Prosta, bardzo szybka i naprawdę smaczna. Po tym całym szaleństwie świąteczno- noworocznym taka lekka kolacja była idealna!




















Składniki:
1 ogórek zielony
2-3 średnie pomidory pozbawione skóry
1 cebula
100 g sera bułgarskiego
sól
pieprz
oliwa

Wykonanie:
Ogórka i cebulę pokrój w półtalarki a pomidory w kostkę. Pokrusz ser i posyp nim sałatkę. Przypraw solą i pieprzem. Polej oliwą. Do sałatki zgrillowałam ciabattę którą polałam oliwą i posypałam płatkami chilli:)

Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz