poniedziałek, 21 lipca 2014

Cukinia z makaronem

Dzisiaj bardzo szybki obiad. Po pierwsze zupełnie nie chciało mi się ani jeść ani gotować. Po drugie mój syn miał tyle energii, że zaczęłam się zastanawiać czy przypadkiem nie ma w sobie samoładujących się bateryjek. Do tego ten upał. Nie chciałam spędzić w kuchni ani minuty dłużej niż jest to konieczne. Dlatego dziś absolutne minimum. Ale bardzo smacznie:) Tym bardziej że sezon na cukinię w pełni.




















Składniki:
ok 100 g makaronu penne na osobę
duża cukinia
średnia cebula
2-3 ząbki czosnku
łyżeczka suszonego oregano
sól
pieprz
olej (u mnie ryżowy)
opcjonalnie podsmażony boczek

Wykonanie:
Makaron ugotuj al dente. Cukinię pokrój w kostkę (usuń pestki) a cebulę w półplasterki. Na oleju podsmaż cebulę a gdy zmięknie dodaj cukinię i drobno pokrojony czosnek. Przypraw solą, pieprzem i oregano. Wymieszaj cukinię z makaronem i boczkiem jeśli go dodajesz. Podawaj od razu.

Smacznego! Cukinia 2014

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz