czwartek, 7 sierpnia 2014

Koktajl z cukinii, płatków owsianych i masła orzechowego/migdałowego

Kiedy kilka dni temu znalazłam ten przepis od razu wiedziałam, że muszę go zrobić. Od dawna wiem, że z cukinią można robić cuda. Pomysł jest absolutnie niesamowity i zaskakujący. Cukinia nie jest tak wyczuwalna, jakby się mogło wydawać i nadaje bardzo fajny smak. To idealna propozycja na szybkie, sycące i zdrowe śniadanie. Kilka razy zdarzyło mi się użyć masła migdałowego także z dobrym skutkiem:)

























Składniki:
400 g cukinii
60 g płatków owsianych (użyłam pszennych)
200 ml mleka (u mnie migdałowe ale może być zwykłe)
1-1,5 łyżki masła orzechowego lub migdałowego

Wykonanie:
Płatki zagotuj z mlekiem. Poczekaj aż zgęstnieją. Odstaw na chwilę aż trochę wystygnie. Cukinie pokrój na mniejsze kawałki i wrzuć do blendera. Dodaj mleko z płatkami i masło orzechowe. Miksuj do momentu uzyskania gładkiej konsystencji. Przelej do szklanki. Podawaj.

Smacznego!

1 komentarz:

  1. Proste, a ciekawe. Dyniowate obrodziły, więc trzeba kombinować, jak je spożytkować :)

    OdpowiedzUsuń