piątek, 29 sierpnia 2014

Miód cynamonowy

Ten pomysł na pewno nie zasługuje na miano przepisu. To raczej inspiracja którą postanowiłam się podzielić. Niby nic wielkiego ale mnie zasmakowało bardzo. To chorwacki pomysł. Uwielbiam miody i najwięcej przywiozłam ich sobie z Grecji i Chorwacji właśnie. W mojej czołówce są grecki miód tymiankowy i chorwacki lawendowy. Bajka po prostu:) Miodu cynamonowego miałam okazję spróbować u mojej koleżanki która także odwiedziła Chorwację. Jest idealny do tostów, owsianki i właściwie wszystkich słodkich śniadań. Kocham cynamon...




















Składniki:
4 łyżki płynnego miodu (użyłam wielokwiatowego)
pół płaskiej łyżeczki cynamonu (lub wg gustu)

Wykonanie:
Nic zaskakującego.. Miód połącz z cynamonem. Możesz przelać go do małego słoiczka ale mnie taka porcja wystarczyła na jedno śniadanie:)

Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz