czwartek, 23 kwietnia 2015

Kanapka z masłem z bobu, wędzonym łososiem i jajkiem sadzonym

Jeśli ktoś zapytałby mnie która ze zrobionych przeze mnie kanapek jest moją ulubioną miałabym spory problem. Wszystkie są pyszne i każda jest inna. Dzisiaj wykorzystałam "masło" z bobu. Uwielbiam masło z awokado i dlatego zrobiłam masło z bobu. Bób ma specyficzny smak który nie każdy toleruje więc jeśli nie jesteście przekonani użyjcie masła z awokado. Do tego wędzony łosoś (ale taki w kawałku) i oczywiście jajo. Dla mnie pyszności:)





















Składniki (na dwie kanapki):
2 kromki chleba
łosoś wędzony w kawałku
2 jajka
na masło z bobu:
szklanka ugotowanego i obranego bobu
pół cebuli-podsmażonej na odrobinie oleju aż będzie szklista
sól
pieprz
chili- wg gustu można pominąć
odrobina wody przegotowanej

Wykonywanie:
Chleb opiecz w tosterze. Składniki na masło wrzuć o blendera i zmiksuj. Jeśli masa będzie zbyt zwarta dodaj odrobinę wody. Posmaruj nią kromki chleba. Ułóż kawałki łososia. Przygotuj jajka sadzone i także ułóż je na kanapkach. Przypraw całość solą, pieprzem i chili jeśli używasz.

Smacznego!


Niedocenione Jajko

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz