sobota, 27 lutego 2016

Szybka sałatka z wędzonego łososia, rzodkiewki, mozzarelli i rukoli

Ostatnio mam lenia. Przyznaję się do tego. Postanowiłam, że przez dwa tygodnie ferii nie będę robiła absolutnie nic. Mój plan był prosty. Leżenie cały dzień w pidżamie. Ale czy w którymś momencie ten plan był realny, biorąc pod uwagę obecność mojego 4 letniego syna? No cóż. Zdarzało nam się paradować do południa w pidżamach, ale o leżeniu już nie było mowy. Mimo tego, że Piotrek był chory. Zamiast leżenia byliśmy kreatywni. Powstawały kolorowe owady, rysunki, plastelinowe zwierzaki, tory, mosty, budynki...ufff...sporo tego. W związku z tym, oczywistym było, że nie mieliśmy czasu na spędzanie czasu w kuchni. Obiad zajmuję kilka minut, a kolację robimy w biegu. Tą sałatkę przygotowałam gdzieś między kąpielą a ubieraniem i muszę przyznać, że zjadłam ją ze smakiem. Jest szybka i bardzo prosta. Do tego kromka chrupiącego chleba i jest idealnie:)



















Składniki:
garść rukoli
4 rzodkiewki
wędzony łosoś ( w kawałku)
pół kulki mozzarelli
gęsty sos balsamiczny

Wykonanie:
Nic zaskakującego:) Rukolę rozłóż ją na półmisku. Rzodkiewkę pokrój w kawałki, łososia i mozzarellę porwij w palcach. Wszystko rozłóż na rukoli. Polej gęstym sosem balsamicznym.

Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz