wtorek, 27 czerwca 2017

Sałatka z surowego buraka z borówkami i rukolą

Dobrze, przyznaję się.. to może brzmieć dziwnie. Ale.. to wszystko naprawdę do siebie niesamowicie pasuje! Podałam taką sałatkę podczas jednej z dwóch imprez urodzinowych, i muszę napisać, że zniknęła w całości. I naprawdę smakowała, nie tylko mnie. Ja zdecydowałam się na surowego buraczka, ale jeśli ten pomysł wydaje się Wam średni, możecie go upiec. Ja nienawidzę gotowanych buraków, ale pieczenie im służy, dlatego spokojnie możecie wypróbować. Natomiast użycie surowego też jest naprawdę w porządku. Idealnie!





















Składniki:
rukola
1 duży burak
borówki amerykańskie
oliwa
sol
pieprz
sos balsamiczny

Wykonywanie:
Buraczka pokrój w cienkie plastry. W misce wymieszaj olej, sól, pieprz i sos balsamiczny. Wrzuć do sosu buraka i ostaw na ok godzinę. Po tym czasie na rukolę rozłóż na półmisku, na niej ułóż plastry buraka i posyp borówkami. 

Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz