wtorek, 29 października 2013

Domowy serek sourage

Bardzo lubię serek sourage. Dochodziło do tego że kupowałam kilka opakowań a jedno zjadałam po powrocie do domu rozpakowując zakupy. Obłęd jakiś. Ale od pewnego czasu nie widzę go w sklepach. Dramat. Skład jak się okazało nie jest bardzo skomplikowany więc postanowiłam spróbować zrobić go sama. Efekt? Smak moim zdaniem jest wręcz idealny. I jest niezrównany z tostem i odrobiną ulubionego dżemu. A ostatnio zjadłam go z bajglami:) Pycha!





















Składniki:
120 g kremowego serka naturalnego
łyżeczka miękkiego masła
4-5 łyżeczek śmietany 36 %
szczypta soli

Wykonanie:
Serek przełóż do miseczki i dodaj masło. Dokładnie wymieszaj żeby nie było widać grudek masła. Dodaj śmietankę i znowu wymieszaj. Zacznij od dodawania mniejszej ilości śmietany serek powinien być gęsty. Dopraw solą do smaku.

Smacznego!

4 komentarze:

  1. Witam! Ktory kremowy serek naturalny bedzie najlepszy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem najlepszy jest Łaciaty naturalny (niebieskie opakowanie). Pozdrawiam!

      Usuń
  2. A ja jeszcze pamiętam, jak dr Surazynski w Kortowie go wymyślił. W Olsztynie był w sklepach w smakach z pieprzem, z papryką i z cebulą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja pamiętam, jak w Sokółce go robili. Zawsze chętnie podjadałem

    OdpowiedzUsuń