poniedziałek, 26 lutego 2018

15 pomysłów na kanapki z mięsem lub rybą

Były już kanapki w słodkiej wersji (tutaj) oraz w wersji z warzywami (tutaj) dlatego czas na porcyjkę miecha i ryb. Spróbujcie, a nie pożałujecie, przysięgam!


1. Kanapka ze śledziem i jajkiem sadzonym




















Za każdym razem jak dostaję jakiś ciekawy produkt, od razu pakuję go na kanapkę. Czasem się sprawdza, czasem nie. Wędzony śledź sprawdził się w kanapkowej wersji naprawdę świetnie.


2. Kanapka z ricottą, szynką westfalską i szparagami





















Przygotowałam ją kiedyś na wizytę znajomych. Nie pamiętam ile razy prosili o dokładkę...



3. Kanapka z wędzoną makrelą na dwa sposoby




















Zwykle jeśli kupuje się makrelę wędzoną, ląduje w paście. Tym razem przygotowałam alternatywę kanapkową. Wersja z bobem dla odważnych i serem pleśniowym.

4. Grillowana kanapka z pesto z rukoli





















Jeśli jest akurat sezon grillowy, a Wy macie dość miecha na grillu, dlaczego nie zgrillować sobie kanapki?



5. Kanapka z bryndza i karmelizowanym porem




















Łosoś i karmelizowany por? O tak!


7. Kanapka z wędzonym łososiem i cheddarem



















Jak widać łosoś to dobra propozycja kanapkowa. Pamiętajcie tylko, żeby wybierać ryby najlepszej jakości. Wtedy sukces murowany:)

8. Kanapka BLT




















Tak! Tak! Tak! Porządna kanapka z dużą ilością boczku, pomidora i sałaty. No dobrze... ten pomidor i sałata to tak żeby ugasić wyrzuty sumienia po spożyciu sporej ilości boczku..



8. Kanapka z łososiem, groszkiem i grana padano




















Wędzony łosoś pacyficzny i uciekający groszek.. Dlaczego nie?



9. Kanapka z bryndza szynka serrano





















Uwielbiam bryndzę. Tutaj połączyłam ją z jajkiem i szynką serrano. Szybko i smacznie.


10. Kanapka z boczkiem i dżemem paprykowym




















Przez ten dżem paprykowy zastanawiałam się czy nie wrzucić tej kanapki do wpisu o kanapkach na słodko. Ale ostatecznie wylądował tutaj. Moi mili.. dużo się tu dzieje.. Jest boczek, dżem paprykowy, karmelizowana czerwona cebula i jajko. Ale uwierzcie, jest doskonale!


11. Kanapka z tuńczykiem, rukolą, jajkiem i harissą




















Podróże wzmagają apetyt. Taką kanapkę jadłam praktycznie codziennie będąc na wakacjach w Tunezji. Do dziś pamiętam tamtą knajpkę i panią, która po zamówieniu przez nas kaftaji, poszła kupić ziemniaki do sklepu obok...


12. Kanapka z masłem z bobu wędzonym łososiem




















Coś dużo przepisów mi wyszło z połączenia jajek i łososia. Ale co zrobię, jeśli to jest naprawdę połączenie doskonałe? Tutaj z masłem z bobu... pychota!



13. Kanapka z awokado, bryndzą i szynką szwarcwaldzką
























To jeden z tych przepisów, który powstał z tak zwanych resztek. Wrzuciłam na chleb to, co miałam akurat pod ręką i proszę. Smacznie i szybko.






Kanapkownia

2 komentarze:

  1. Ciekawe pomysly na kanapki:) Fajna sprawa, z pewnoscia wyprobuje ktoras z nich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Wypróbuj koniecznie, bo są tego warte! Pozdrawiam.

      Usuń