niedziela, 18 maja 2014

Kanapka z wędzonym łososiem, cheddarem i jajkiem w koszulce

Szybka i niewymagająca wielkiego wysiłku. To właściwie takie trochę "czyszczenie" lodówki. Ale naprawdę bardzo smaczne. Uwielbiam jajko w koszulce na kanapce to dla mnie taki ekstra dodatek:) Całość skropiłam oliwą truflową która nadała zwykłej kanapce niesamowity smak. Można też użyć oleju sezamowego. Ilość składników modyfikujcie według własnego gustu. Mnie wystarczyło ich na dwie kanapki. Pycha!




















Składniki:
2 kromki chleba (u mnie żytni)
2 jajka
starty cheddar
2 plastry łososia
ser pleśniowy (kiedyś użyłam też fety i również była smaczna)
pieprz
oliwa truflowa lub sezamowa

Wykonanie:
Na chlebie ułóż łososia. Ser pleśniowy (lub fetę) pokrój w plastry (cienkie). Połóż je na kanapce. I na koniec jajko w koszulce (o tym jak robię jajko w koszulce napisałam tu). Skrop oliwą i posyp startym cheddarem.

Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz