piątek, 13 września 2013

Szybka sałatka z cukinią

Uparłam się chyba na tę cukinię! Ale niestety mam jej tyle że ciągle muszę robić coś nowego. Tym razem padło na sałatkę. Dodałam do niej to co akurat znalazłam w lodówce i zabraliśmy ją na drugie śniadanie do pracy:) Szybka, bo zrobiłam ją podczas porannej krzątaniny i do tego bardzo smaczna i sycąca. Dobra nie tylko na śniadanie:) Polecam!




















Składniki:
duża cukinia
2-3 pomidory suszone (lub więcej)
szpinak lub ulubiona sałata
kulka mozzarelli
garść orzechów nerkowca
pieprz, sól
olej sezamowy

Wykonanie:
Cukinię umyj i pokrój w dość grube plastry. Smaż je na patelni grillowej (albo zwykłej) lub na grillu elektrycznym aż lekko się przypieką. Szpinak lub sałatę umyj i przełóż do miski. Pomidory pokrój w kawałki a mozzarellę w kawałki. Wyłóż na sałatę. Orzechy lekko pokrój lub połam i posyp warzywa (nie mogę być bardzo drobne). Dodaj cukinię. Przypraw i polej olejem sezamowym.

Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz