środa, 9 kwietnia 2014

Sałatka z brokułów, kalafiora, fety i orzechów włoskich

Cztery proste składniki. Parę minut gotowania i minuta siekania. A efekt zaskoczył mnie samą. To miała być szybka sałatka która pomoże mi nie umrzeć z głodu w ciągu dnia. Nic szczególnego. Wrzuciłam właściwie to co nawinęło mi się pod nóż. I o ile wczoraj to był przypadek dziś zrobiłam ją już z pełną premedytacją... Zabieram ją drugi dzień z rzędu na drugie śniadanie do pracy. Orzechy i feta świetnie pasują i powodują, że jest przepyszna! I zdrowa:)





















Składniki:
100 g brokułów
100 g kalafiora
100 g sera feta
garść orzechów włoskich
łyżka oleju sezamowego
szczypta soli
szczypta pieprzu

Wykonanie:
Brokuły i kalafior umyj i podziel na mniejsze różyczki i ugotuj je(możesz ugotować je na parze). Orzechy pokrój na mniejsze kawałki a ser feta w kostkę. Gdy warzywa lekko przestygną wrzuć je do miski posyp orzechami i fetą. W małej miseczce wymieszaj olej sezamowy, sól i pieprz. Sosem polej sałatkę.

Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz