niedziela, 14 maja 2017

Koktajl mocy (papaja, mango, sok pomarańczowy, sok z pokrzywy)

Ostatnio byłam mocno zabiegana w pracy. Stąd pustki tutaj. Ale w końcu przyszedł czas na regenerację. Przygotowałam sobie ten koktajl i muszę przyznać, że jest zaskakująco pyszny. Papaja jest wyjątkowo zdrowym owocem, tak samo zresztą i mango, dlatego liczę na przypływ mocy:) Dostałam także domowy sok z pokrzyw i dolałam trochę do koktajlu. Pamiętam jak będąc dzieckiem, jeździłam z dziadkiem do lasu, na rowerach po pokrzywy dla kur. Dziadek mówił, że zdrowo jest się nimi poparzyć. Ani myślałam o tym, żeby w nie wskakiwać, a tym bardziej jeść czy pić z nich sok , a teraz, proszę. Pokrzywy są faktycznie bardzo, bardzo zdrowe, więc prezent ucieszył mnie niesamowicie. Koktajl ma dość specyficzny smak, dzięki pokrzywom, ale warto go wypróbować:)


























Składniki:
4 pomarańcze
pół mango
kawałek papai
ok pół szklanki soku z pokrzyw

Wykonywanie:
Z pomarańczy wyciśnij sok. Zmiksuj go z mango i papają. Dolej sok z pokrzyw. 

Na zdrowie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz