wtorek, 6 czerwca 2017

Sałatka z ananasa, habanero, rukoli i migdałów

Podczas ostatnich zakupów upolowałam pysznego ananasa i świeżą papryczkę habanero. Pierwotnie chciałam przygotować ananasa po tajsku, bo uwielbiam go do granic, ale pomyślałam, że na sałatkę też właściwie mam ochotę. I tak dorzuciłam rukolę i migdały, skropiłam oliwą, posypałam Grana Padano i voila! Sałatka powędrowała ze mną do pracy. Pyszna, nietypowa i naprawdę smaczna:) Aha.. tylko nie zabijajcie jej ananasem z puszki:P






















Składniki:
rukola
ok pół świeżego ananasa
pół papryczki habanero- lub wg gustu
garść migdałów
oliwa
szczypta soli
szczypta pieprzu

Wykonywanie:
Rukolę umyj i ułóż na talerzu. Ananasa obierz i pokrój w kawałki. Rozłóż je na rukoli. Papryczkę pokrój w drobną kostkę i także dodaj do sałatki, Ser zetrzyj i posyp nim sałatkę. Migdały możesz podprażyć na suchej patelni i posypać nimi sałatkę. Skrop oliwą.

Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz