piątek, 12 czerwca 2015

Koktajl truskawkowy z kaszą jaglaną

Mój świat jest wypełniony truskawkami. Mimo, że mam ambitne plany wykorzystania ich, to i tak kończy się na pochłanianiu ich samodzielnie lub wrzuceniu do koktajlu. Jak pisałam już nie raz.. są takie poranki, kiedy przygotowywanie śniadanie nie wchodzi w grę. Mój żołądek rzadko rankiem ma ochotę na coś porządnego, za to koktajl wypiję zawsze. A dziś dodatkowo jest pożywnie i zdrowo, a to za sprawą kaszy jaglanej. Ja jak zwykle użyłam kefiru, ale kombinacje mleczne lub jogurtowe są mile widziane.























Składniki:
2 szklanki truskawek pozbawionych szypułek
pół szklanki ugotowanej kaszy jaglanej
kefir/ mleko roślinne lub zwierzęce/ jogurt/woda kokosowa- ilość zależnie od tego jaką gęstość lubicie 
miód - ok łyżeczka 

Wykonanie:
Nic prostszego...wrzuć wszystkie składniki do blendera i zmiksuj tak aby koktajl był gładki. 

Smacznego!

2 komentarze:

  1. Takie śniadanie bywa zbawienne, gdy człowiek spieszy się do pracy czy szkoły. Po prostu rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! A jest naprawdę sycące więc tym lepiej:)

      Usuń