środa, 4 maja 2016

Owsianka czekoladowa

Wiem, że ostatnio szaleję z tymi słoikowymi owsiankami, ale czy to nie jest cudowny pomysł? Zdecydowanie jest! Nie tylko zdrowy i pyszny, ale co najważniejsze szybki. Wszystko przygotowuję wieczorem, a rano mam gotowe śniadanie. Zwykle używałam płatków owsianych, ale wczoraj wpakowałam płatki żytnie. Nie zalałam ich mlekiem tylko dodałam jogurt i myślę, że ten pomysł też jest niezły. Użyłam karobu i gorzkiej czekolady, ale tę kwestię pozostawiam Wam- spokojnie można użyć kakao i ulubionej czekolady. Nie podaję dokładnych proporcji- zależeć będą od słoika i własnych preferencji:) Czekolada na śniadanie? Absolutnie tak!




















Składniki:
słoik
płatki żytnie
łyżeczka nasion chia
łyżeczka amarantusa
jogurt naturalny
karob lub kakao
syrop z agawy lub miód
gorzka czekolada

Wykonanie:
Mniej więcej do 3/4 wysokości słoika wsyp płatki. Dodaj nasiona chia i amarantus, zalej jogurtem i polej karobem (jeśli masz go w wersji płynnej) jeśli używasz kakao, możesz posypać nim jogurt lub wcześniej wymieszać je razem. Polej syropem z agawy. Posyp pokruszoną gorzką czekoladą. Wstaw na noc do lodówki i nie zapomnij o swoim śniadaniu rano:)

Smacznego!

4 komentarze:

  1. Ciężko o pyszniejsze śniadanie aniżeli owsianka/żytnianka :)
    http://iwonka-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super energetyczne śniadanko, a w dodatku tak uniwersalne i zawsze wychodzi inna :)

    OdpowiedzUsuń