piątek, 3 lipca 2015

Śniadaniowy koktajl z truskawek i malin z płatkami owsianymi i lnem

Czerwiec był dla mnie miesiącem szczególnym. Bardzo intensywnym. No i miałam urodziny. Zawsze myślałam że przypłacę zmianę liczby jakimś spadkiem energii lub wpadnę w wir przemyśleń na temat wieku. Tymczasem... jakoś przeżyłam. I stwierdzam że właściwie nic się nie zmieniło i moment życiowy w którym jestem jest naprawdę dobrym momentem. Trzeba skupiać się na tym co dobre i nie szukać dziury w całym. A jeśli mam szukać pozytywów to już nawet jeden znalazłam. Truskawki. I maliny. A to już dwie pozytywne rzeczy. Czyli coraz lepiej i coraz smaczniej. Zrobiłam ten koktajl dziś dla M. bo biegał rano. Naprawdę uwielbiam koktajle!




















Składniki:
2 szklanki truskawek
2 szklanki malin
1 duży banan
2 łyżki płatków owsianych (lub innych)
łyżka ziaren lnu
jogurt naturalny

Wykonanie:
Wszystkie składniki wrzuć do blendera i zmiksuj. Dodaj tyle jogurtu aby koktajl miał taką gęstość jaką lubisz.

Na zdrowie!

2 komentarze: