czwartek, 10 września 2015

"Azjatycki" omlet z chlebkami chapatti

Tak...omlet na śniadanie to jest to! A w ostrej orientalnej wersji to coś fantastycznego. Dlaczego azjatycki? Bo użyłam azjatyckich różności. Chili, pasta z kolendry i kurkuma. Do mojego dodałam sporo chili. Dzięki temu jest piekielnie ostry ale i piekielnie dobry. Bardzo lubię omlety w chlebkach chapatti. Zwijam je po prostu w rulon. Jest mega pysznie:)




















Składniki (na jeden omlet)
2 jajka
łyżeczka pasty z kolendry (można ją zrobić samodzielnie miksując pęczek kolendry ze szczyptą soli, cukru i oliwą)
chili- wg gustu- dałam 3/4 papryczki- pokrojonej w drobną kostkę
sól
pieprz (u mnie syczuański ale zwykły też będzie ok)
szczypta kurkumy
ok pół łyżeczki masła- do smażenia
1 chlebek chapatti 

Wykonanie:
Jajka, pastę z kolendry, chili, sól, pieprz i kurkumę wymieszaj w miseczce. Masło rozpuść na patelni i wlej masę jajeczną. Przykryj patelnię i smaż aż jajka się zetną. Możesz obrócić omlet na drugą stronę. Podawaj z chlebkiem chapatti.

Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz