wtorek, 15 września 2015

Serowa sałatka z rukolą i granatem

Zdarzyło mi się już zrobić kilka sałatek z owocami np. sałatka z sera pleśniowego i winogronsałatka z grillowaną nektarynąsałatka z kurczakiem i grillowaną gruszkąsałatka krewetkowo-cytrusowasałatka z krewetkami, pleśniuchem i pomarańczą) Dziś kolejny etap:) Sałatka z granatem i serami. U mnie camembert, twardy kozi ser i gorgonzola Do tego ekstra dodatek w postaci sosu z gęstego octu balsamicznego, syropu z granatu i oleju sezamowego. Coś pysznego. Jeśli lubicie sery- koniecznie wypróbujcie!




















Składniki:
dwie spore spore garście rukoli
pół szklanki ziarenek granatu
pół krążka sera camembert
gorgonzola- wg uznania- u mnie kilka kawałków
kozi twardy ser- wg gustu

sos:
2 łyżki oleju sezamowego
2 łyżki syropu z granatu
łyżka gęstego octu balsamicznego
sól

Wykonanie:
Rukolę umyj i rozłóż na talerzu. Posyp ziarenkami granatu. Rozłóż camembert pokrojony w trójkąty i gorgonzolę w małe kawałki. Kozi ser starłam używając obieraczki do warzyw:) Wymieszaj składniki sosu i polej nim sałatkę. Podawaj od razu po przygotowaniu.

Smacznego!

2 komentarze:

  1. Wygląda bardzo apetycznie, chociaż nie przepadam za serami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Ja nie przepadam za gorgonzolą ale w małych ilościach strawię:) Pozdrawiam!

      Usuń