czwartek, 2 czerwca 2016

Płatki z komosy ryżowej z amarantusem, ziarnem kakao i jabłkiem

Kolejny śniadaniowy przepis u mnie, ale moje fascynacje śniadaniami, wynikają z faktu, że po pierwsze lubię zjeść dobre śniadanie. Ładuje mnie ono na cały dzień. A po drugie lubię jeść różnorodnie i dlatego często kombinuję. Dzisiaj przygotowałam płatki z quinoa i ugotowany amarantus z dodatkami. Takie śniadanie "trzymało" mnie naprawdę długo. Zdecydowanie jedno z lepszych i bardziej pożywnych śniadań, jakie jadłam:)






Składniki:
szklanka płatków z komosy ryżowej
pół szklanki amarantusa
jabłko 
cynamon
ziarna kakao
syrop z agawy

Wykonanie:
Płatki i amarantus ugotuj wg. instrukcji na opakowaniu. Gdy będą ugotowane połącz je ze sobą. Dodaj jabłko pokrojone w kostkę, cynamon i syrop z agawy. Posyp ziarnem kakao.

Smacznego!

2 komentarze:

  1. Lubię wszelkiego rodzaju płatki, ale z kokosy ryżowej jeszcze nie jadłam. Wersja prezentuje się apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję:) Wypróbuj koniecznie!

    OdpowiedzUsuń