środa, 8 czerwca 2016

3 lata bloga i 10 najpopularniejszych przepisów!

Gdyby ktoś ponad 3 lata temu powiedział mi, że będę gotować i o tym pisać, absolutnie bym nie uwierzyła. Lubiłam kombinować w kuchni od zawsze, ale blogowanie? A jednak! Pamiętam imprezę na której moi znajomi wściekali się, że nie potrafię podać proporcji na ciasto które zrobiłam. Padł pomysł, że powinnam założyć blog. Wtedy nie było by problemu. I tak się zaczęło.
Teraz blogowanie to część mojego życia, która daje mi dużo satysfakcji. Każdego dnia jestem zaskoczona ilością wejść i komentarzy. To niesamowicie inspirujące i motywujące. Dlatego wszystkim chciałam podziękować za każde zostawione słowo i to, że wracacie:) 
Nie lubię podsumowań, ale przez 3 lata udało mi się stworzyć prawie 600 przepisów, którymi się z Wami podzieliłam. I są takie przepisy, które są absolutnym hitem:) Oto najlepsza 10!



















To hit hitów. Numer 1 na liście. Ponad 9500 wejść na ten przepis. Ale w gruncie rzeczy się nie dziwię. Sama uwielbiam karmelizowaną cebulę i robię ją bardzo często.

2. Omlet z płatkami owsianymi




















Omlet z płatkami owsianymi to świetny pomysł na zdrowe śniadanie. Szybki do przygotowania i super smaczny. Same plusy!

3. Kasza gryczana z warzywami




















To naprawdę dobry pomysł na kaszę i warzywa. Można użyć różnych warzyw, co jest fajne, bo czasem w sezonie zdarza się, że coś zalega. Można puścić wodze fantazji i kombinować. Nie tylko z warzywami ale także z różnymi kaszami.

4. Placki z dyni
















Macie trochę dyni i brak pomysłu co z nią zrobić? Mam dla Was fajny i szybki przepis. Placuchy z dyni. Dynia bywa trudna we współpracy. Bywa mdła i niesmaczna. Ale nie w tym przepisie:) Warto wypróbować.


5. Śledzie z żurawiną




















Lubię śledzie w różnych wersjach. Z żurawiną są trochę nietypowe, ale bardzo smaczne. Robię je w okresie świątecznym i nie tylko. Nadają się na spotkanie w większym gronie.

6. Koktajl z awokado





















Darzę ten koktajl szczególnym sentymentem. Piłam go w przytulnej knajpce w Agadirze nad brzegiem morza. Po powrocie udało mi się odtworzyć ten smak i to jeden z moich ulubionych koktajl. I Waszych jak widać również:)

7. Grillowana pierś z kurczaka





















Przepis idealny na grilla. Prosty, szybki i smaczny. Z użyciem przypraw które, wydaje mi się każdy ma w domu.  Dla mięsożerców- idealny!

8. Koktajl z bananem, szpinakiem i kefirem




















Kolejny koktajl w zestawieniu. Bardzo zdrowy i smaczny. 3 składniki i gotowe. Wypróbujcie:)

9. Mini placki ziemniaczane z pastą koperkową i łososiem lub szynką szwarcwaldzką




















Pomysł sprawdzi się świetne podczas imprez. Szybki do przygotowania i poręczny na imprezie. Zwłaszcza jeżeli dookoła stołu krążą małe stópki i nie macie zbyt wiele czasu na to, żeby spokojnie  usiąść i coś zjeść.

10. Pomysł na zużycie białek- Placki z białek





















Placki z białek to taki trochę recykling kuchenny. Często zostają białka z innych wypieków i co wtedy? Placki to doskonały pomysł. Do tego owoce, dżem lub miód i mamy komplet:)

Smacznego!

4 komentarze:

  1. Koniecznie muszę taką cebulkę przygotować, myślę, że to świetny dodatek na przykład do grillowanych warzyw :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że tak:) Ja dorzucam taką cebulę nawet do kanapek:) Pozdrawiam!

      Usuń
  2. O, kurczę! 600 przepisów! Sama prowadzę bloga od lutego 2015 roku i mam tylko ok. 80 przepisów :) I hitami są posty o moich wishlistach i treningach, chociaż posty z przepisami mają najwięcej komentarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No trochę mi się nazbierało:) Ja czaję się na Twoją sałatkę z warzyw z wędzonym twarogiem. Wylądowała na liście "do zrobienia". Pozdrawiam!

      Usuń