piątek, 4 listopada 2016

Napoje idealne na jesienny i zimowy wieczór

Listopad oznacza tylko jedno- już niedługo zima. Mimo, że w ciągu dnia czasem jeszcze bywa przyjemnie ciepło, to wieczory są już przeraźliwie zimne. A gdy mróz i chłód za oknem, dobrze jest ratować się czymś ciepłym do picia. Czasem wystarczy herbata z cytryną, ale częściej mam ochotę na coś ekstra. Oto kila propozycji:)




















To już klasyk. Gorąca czekolada jest naprawdę fajnym i smacznym pomysłem na rozgrzanie. Jeśli dodacie do niej chili, zyska nowy zaskakujący smak. Bardzo polecam!


2. Grzane piwo





















Nie przepadam za piwem, ale grzane piwo z przyprawami, to coś naprawdę pysznego. Mocno rozgrzewa i czasem stosuję je jako... kurację podczas przeziębienie:)


3. Angielski eggnog




















Wiele słyszałam o eggnog'u, ale naprawdę dużo czasu zajęło mi, zanim się przełamałam i go zrobiłam. Żałuje, że nie zaczęłam przygotowywać go wcześniej. Jest przepyszny!


4. Grzane wino




















Kolejny klasyk. Grzane wino uwielbiam zwłaszcza, jeśli dorzucę sobie do niego migdały i rodzynki. To naprawdę jeden z lepszych pomysłów na zimowy wieczór.


5. Pumpkin spice latte




















W sezonie dyniowym bardzo fajnym pomysłem jest dyniowe latte. Aromatyczne, pyszne! Myślę, że zasmakuje nawet tym, którzy nie przepadają za dynią


6. Likier piernikowo- czekoladowy





















Ten likier przygotowuję w okresie świątecznym i raczę nim wszystkich gości. To już staje się powoli tradycją. Idealny na pogaduchy choince:)



7. Grzany cydr




















Uwielbiam cydr! A grzany cydr wręcz ubóstwiam! Jeśli jesteście fanami tego smakołyku, to przepis idealny dla Was.




















To kolejna odsłona gorącej czekolady ale tym razem z piankami. Zimowe szaleństwo i rozpusta nie mają granic:) Pianki pod wpływem ciepła rozpuszczają się... naprawdę nie ma nic lepszego!


Smacznego!

2 komentarze:

  1. każde świetne :) ale ja na rozweselenie chyba najbardziej pokusiłabym się o piwo bo jakaś deprecha ostatnio u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Na deprechę najlepsza byłaby czekolada z piankami. Tyle słodyczy, że humor od razu się poprawia:) Pozdrawiam!

      Usuń