środa, 12 marca 2014

Diabelski jogurt z bananem

Przypuszczam, że po przeczytaniu listy składników uznacie, że w najlepszym wypadku to się po prostu nie może nadawać do jedzenia. Zapewniam, że jest zupełnie odwrotnie. Kiedy znalazłam ten przepis w książce o kuchni Pacyfiku wiedziałam, że muszę go wypróbować. Nieco go zmodyfikowałam wg własnego smaku. U mnie działa to tak, że im bardziej zaskakujące składniki pojawiają się w przepisie tym bardziej chcę tego spróbować. Właściwie jest tu wszystko co lubię jogurt, banany i chili. Więc dlaczego miało by się nie udać? Zjadłam takie śniadanie dziś rano i muszę powiedzieć, że było obłędne. Nie są to typowe połączenia smakowe ale właśnie z tego powodu warto wypróbować. Smakuje naprawdę rewelacyjnie:)





















Składniki:
1 banan
150 ml jogurtu naturalnego
ok 1 łyżka cukru pudru 
sól
pieprz
chili w płatkach lub pół świeżej papryczki chili

Wykonanie:
Jogurt przelej do miski. Dodaj cukier puder, sól i pieprz do smaku. Pieprzu polecam całkiem sporo. Wsyp odrobinę płatków chili i wymieszaj wszystko dokładnie. Skosztuj i ewentualnie jeszcze przypraw. Banana pokrój w plastry i dodaj do jogurtu. Wymieszaj i posyp jeszcze płatkami chili. Podawaj schłodzone.

Smacznego! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz