sobota, 28 lutego 2015

Sałatka z gnocchi (lub kopytkami), rukolą, boczkiem i mozzarellą

Jeśli ktoś zapytałby mnie co najbardziej lubiłam jeść jako dziecko to zdecydowanie padłoby na kopytka. Najlepsze nadal robi oczywiście moja babcia. Bardzo często prosiłam ją żeby mi je robiła. A najbardziej lubiłam dość mocno podsmażone. Wtedy tworzy się na nich przepyszna chrupiąca skórka. I kiedy zrobiłam gnocchi z pesto od razu przyszło mi do głowy żeby je podsmażyć. Dodałam rukolę, podsmażony boczek, mozzarellę i zmajstrowałam sobie naprawdę smaczną sałatkę. Gnocchi możecie zastąpić kopytkami:)





















Składniki:
gnocchi lub kopytka
garść rukoli
4 plastry boczki
pół kulki mozzarelli
oliwa sezamowa- opcjonalnie

Wykonanie:
Boczek pokrój w kostkę. Podsmaż przez chwilę a gdy będzie lekko przypieczony wrzuć gnocchi lub kopytka. Podsmaż często mieszając żeby się nie przypaliły. Gdy będą już przypieczone zdejmij je z patelni. Na talerzu rozłóż rukolę. gnocchi z boczkiem i porwij na kawałki mozzarellę. Skrop odrobina oliwy sezamowej.

Smacznego! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz