czwartek, 19 lutego 2015

Twarożek z ananasem i kokosową granolą

W naszej małej rodzince to ja jestem największym śpiochem. Ale przez mniej więcej dwa lata mój syn miał trochę inne priorytety niż wyspana mama. To były ciekawe czasy. Sen był wtedy dla mnie fanaberią, czymś abstrakcyjnym, luksusowym. Na szczęście przyszły dni kiedy mogę spać ile wlezie. Nareszcie! Nic nie jest w stanie mnie wygonić z łóżka. Nawet mój syn, który skacze po mnie, napuszczony przez M. Tak więc wstaję kiedy naprawdę muszę.. Ale dziś wyjątkowo chętnie zwlekłam się z łóżka. W głowie miałam to śniadania i wiedziałam, że będzie pysznie. Nie zawiodłam się. To śniadanie idealne! Pyszne, egzotyczne po prostu rewelacyjne. Jeśli nie należycie do rannych ptaszków granolę możecie przygotować wcześniej. Prawdę mówiąc dla takich śniadań mogę przemyśleć czy nie wstać te kilka minut wcześniej...




















Składniki:
250 g twarogu
łyżka śmietanki kokosowej (lub kremówki- może być jogurt lub zwykła śmietana)
cukier trzcinowy lub miód
odrobina mleka
kokosowa granola
ananas- pokrojony w kawałki

Wykonanie:
Twaróg rozgnieć widelcem. Dodaj śmietankę, cukier (miód) i jeśli ser jest bardzo gęsty odrobinę mleka. Wymieszaj całość. Na twarożek rozłóż ananasa i posyp granolą.

Smacznego!
Twarogowe słodkości 2

2 komentarze: