wtorek, 31 marca 2015

Koktajl z kiwi, szpinaku i imbiru

Czasem bywa tak że śniadanie można przyjąć tylko w płynnej postaci. Ja mam straszny problem ze śniadaniem jeśli wstaję bardzo wcześnie. Zmuszałam się żeby przynajmniej zjeść cokolwiek, bo później z tym jedzeniem jest rożnie, ale to naprawdę nie jest najlepszy pomysł. Dlatego forma koktajlowa bardzo mi odpowiada. Dodaje energii, koktajle są przepyszne i od razu poprawiają mi humor a do tego są zdrowe. Czego chcieć więcej? Na zdrowie!





















Składniki (z tych proporcji wychodzi go całkiem sporo):
100 g szpinaku
4 sztuki kiwi
kawałek imbiru
łyżka miodu (lub wg gustu)
mleko roślinne lub krowie/kefir/jogurt

Wykonanie:
Szpinak umyj i osusz. Kiwi obierz ze skóry. Wrzuć wszystkie składniki do blendera i zmiksuj. 

Smacznego!

2 komentarze:

  1. A można imbir na coś wymienić? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm...myślę, że po prostu możesz go pominąć jeśli za nim nie przepadasz. Bo nie przychodzi mi do głowy na co można go wymienić.

      Usuń