czwartek, 8 maja 2014

Naleśniki z maślanką

Jakiś czas temu zrobiłam naleśniki z maślanka i bananem (tu). I skoro wyszły naprawdę dobre to pomyślałam, że trzeba pokombinować. I dziś jeszcze prościej i szybciej niż ostatnio. Niby nic wymyślnego ale podałam te naleśniki z jogurtem naturalnym, owocami i miodem.. i natychmiast zrobiło się bardzo letnio w domu:) Placki są fantastycznie puszyste. I dwa naleśnikowe łakomczuchy (czytaj ja i mój syn) były bardzo zadowolone:). Użyjcie ulubionych owoców ale moim zdaniem jagody lub borówki amerykańskie będą do tych placków najodpowiedniejsze:)




















Składniki:
370 g mąki
500 ml maślanki
2 duże jajka
60 g masła rozpuszczonego i wystudzonego
łyżka płynnego miodu
2 łyżeczki proszku do pieczenia
pół łyżeczki sody oczyszczonej

do podania:
owoce
jogurt naturalny
płynny miód

Wykonanie:
Wszystkie składniki na placki wymieszaj w dużej misce. Tak aby nie było grudek. Smaż placki z obu stron do momentu aż będą rumiane. Bardzo rosną podczas smażenia więc podczas rozlewania ciasta rób odstępy między plackami. Podawaj z jogurtem naturalnym, miodem oraz dowolnymi owocami (możesz je zmiksować na mus).

Smacznego!

1 komentarz:

  1. Witaj
    Organizuję
    KONKURS KULINARNY- Słodki prezent na Dzień Matki

    Zapraszam zatem do udziału w konkursie !
    Konkurs będzie trwał do Dnia Matki czyli 26 maja!
    Wyniki zostaną ogłoszone do 31 maja

    Więcej szczegółów u mnie na blogu :)
    http://tradycyjnakuchnia.blogspot.com/2014/05/konkurs-sodki-prezent-na-dzien-matki.html

    OdpowiedzUsuń