środa, 21 maja 2014

Placuszki z awokado

Znowu placki...ale tym razem mam usprawiedliwienie! Idealnie dojrzałe awokado i m. który sam zażyczył sobie górę placków. Takie placki to fajny pomysł z dwóch powodów. Sprawdzi się jeśli zostało Wam awokado i nie bardzo macie ochotę na zjedzenie go samodzielne a dwa jest zdrowe i świetnie można przemycić je tym którzy nie do końca je lubią. Z tego przepisu wychodzi cały stos naleśników ale można spokojnie zmniejszyć proporcje o połowę.






















Składniki:
1 dojrzałe awokado
2 szklanki mleka
2 szklanki mąki
2 małe jajka
3 łyżki cukru (użyłam brązowego)
łyżeczka proszku do pieczenia
łyżeczka sody oczyszczonej

Wykonanie:
Awokado zmiksuj (musisz wybrać dojrzałe awokado inaczej placki nie będą dobre a zmiksowanie go tez będzie trudne bo będzie za twarde). Dodaj jajka i wymieszaj. Dodaj suche składniki. Wymieszaj i odczekaj kilkanaście minut. Jeśli ciasto będzie zbyt rzadkie dosyp mąki lub dolej mleka jeśli będzie zbyt gęste.Smaż placki aż będą rumiane z obu stron. Ja smażyłam je na maszynie do naleśników więc nie używałam oliwy.

Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz