piątek, 4 marca 2016

Mielona wołowina z warzywami w cieście francuskim

Wołowina z warzywami i ciasto francuskie? To jest to! Dziś mam szybkie i naprawdę śmiesznie proste danie. Fajnie wgląda i naprawdę dobrze smakuje. W kwestii nadzienia- pełna dowolność. Ja postawiłam na dość tradycyjne wnętrze ale oczywiście można kombinować. 























Składniki:
250 g mielonej wołowiny
szklanka mrożonego groszku.
2 średnie marchewki
2 łodygi selera naciowego
1 cebula
opakowanie ciasta francuskiego
sól
pieprz
zioła prowansalskie
olej do smażenia u mnie ryżowy

Wykonywanie:
Groszek rozmroź. Marchewkę zetrzyj na tarce o grubych oczkach, seler pokrój w plastry a cebulę w półplasterki.  Warzywa podsmaż na oleju aż zmiękną. Mięso także usmaż. Wymieszaj mięso z warzywami, przypraw solą, pieprzem i ziołami. Rozłóż płat ciasta francuskiego. Ja swój podzieliłam na dwie części. Na środku ciasta rozłóż trochę farszu i zwiń. Dociśnij delikatnie boki i dół. i ułóż łączeniem do dołu. Pecz w rozgrzanym do 180 stopniu piekarniku przez ok 25-30 min. aż ciasto francuskie będzie rumiane i upieczone. Po pieczeniu krój w plastry.

Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz