środa, 2 marca 2016

Szybka sałatka ze szpinakiem, pomidorkami koktajlowymi, fetą i łososiem

Nie nazwałabym tego przepisem. To raczej pomysł na szybką i smaczną kolację. Właściwie wrzuciłam to co znalazłam w lodówce i bardzo mi to połączenie zasmakowało. Myślę, że całą "robotę" robi tutaj sos. Nie napracowałam się bardzo, ale efekt był absolutnie zadowalający. Proporcje? No błagam! 




















Składniki:
garść szpinaku
kilka pomidorków koktajlowych
łosoś wędzony w kawałku
feta
gęsty sos balsamiczny
olej sezamowy

Wykonanie:
Myślę, że to nie będzie zaskoczenie:) Szpinak ułóż na talerzu, na niego pokrusz fetę i łososia. Dodaj pomidorki pokrojone w kawałki. Sos balsamiczny wymieszaj z olejem sezamowym i polej sałatkę.

Smacznego!

2 komentarze:

  1. Już widzę moje piątkowe śniadanko w pracy....mniam :-)

    OdpowiedzUsuń