sobota, 5 kwietnia 2014

Biała kiełbasa z kaszą jęczmienną

Intensywnie opróżniam zamrażarkę. To co tam jeszcze się znajduje chyba mnie samą zadziwia..Ale cóż.. Staram się wszystko wykorzystać zanim zacznie się nowy sezon. Mogłam wykorzystać warzywa z tą kaszą ale postawiłam na proste rozwiązania. Kasza jęczmienna i grillowana biała kiełbasa. To jedno z ulubionych dań mojego M. Proste, szybkie i smaczne:) Możecie wykorzystać dowolny rodzaj kaszy i dodać do niej ulubione warzywa np. bób czy paprykę. 





















Składniki:
szklanka kaszy jęczmiennej
2 pory (tylko biała część)
zioła prowansalskie
sól
pieprz
biała kiełbasa
olej do smażenia (użyłam ryżowego)
bulion

Wykonanie:
Por oczyść i pokrój w półplasterki. Podsmaż na oleju aż zmięknie. Dosyp kaszę i zalej całość bulionem. Duś pod przykryciem kontrolując poziom wody. W międzyczasie kiełbasę też podsmaż. Gdyby kasza zaczęła się przypalać dolej bulion lub wodę a gdy będzie już miękka przypraw do smaku. I całość wymieszaj. Na talerz wyłóż kaszę i połóż kiełbasę.

Smacznego!

1 komentarz:

  1. Nominuję Ciebie i Twojego bloga do nagrody Liebster Blog Award i zapraszam do zabawy i bloga po odbiór nominacji: http://kuchniapodlipami.blogspot.com/2014/04/liebster-blog-award-2014.html

    OdpowiedzUsuń