poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Penne z brokułami, serem feta i ziołami prowansalskimi

Ostatnio usłyszałam, że ludzie nie gotują bo zajmuje to dużo czasu. Zawsze takie podejście mnie zadziwia. Rozumiem że ktoś nie potrafi, nie lubi lub po prostu nie chce. Ale że nie gotuje bo musi stać przy garach godzinami? Zrobienie tego obiadu zajęło mi jakieś 15 minut. To mniej niż oczekiwanie na pizzę w porze obiadowej. No i wiem co zjadłam:) Nie spędziłam zbyt wiele czasu w kuchni bo właściwie wszystko gotowało się samo. Jeśli  masz wcześniej ugotowane brokuły to czekasz tylko na makaron. To naprawdę nie jest aż tak czasochłonne..





















Składniki:
100 g brokułów
ok 100 g makaronu penne na osobę
100 g sera feta
sól
pieprz
2 łyżeczki ziół prowansalskich

Wykonanie:
Brokuły podziel na różyczki i przekrój je jeszcze na pół. Ugotuj w osolonej wodzie. Wstaw także wodę na makaron i ugotuj go al dente. Gdy makaron i brokuły się ugotują odcedź je (zostaw ok pół szklanki wody z makaronu). Makaron wrzuć znowu do garnka w którym się gotował. Pokrusz fetę i dodaj przyprawy. Wymieszaj. Jeśli makaron będzie zbyt suchy dodaj odrobinę wody z gotowania. Przełóż makaron na talerze a na nim poukładaj brokuły.

Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz